En mörk vinter med ljusare blickar framåt.

Det är minusgrader, men inte kommer det någon snö...
 
Jag vill faktiskt ha snö nu, fast inte lite pytte snö, utan typ JÄTTEmycket snö! Och jullov, fan vad jag längtar! 
LedighetJulafton, den 25 december fyller jag 17år, julklappar/presenter, åka till Spanien och få träffa bästa syster (Pauline), Fira nyår med Pauline för 4e året i rad, snö, kallt och längtan till sommaren! Allt det är så jävla nice, det är därför mitt jullov kommer bli det bästa på länge. Vist jag fyller år varje 25 december och det är alltid jul en gång om året. Men det här känns bara på något sätt extra speciellt, det känns som om allt kommer bli sjukt bra, och jag är så taggad! 
Ni måste ju erkänna att när vintern börjar närma sig vår så längtar man till sommaren något så otroligt mycket. Och man hatar att det aldrig blir varmt, men ska jag va ärlig så älskar jag den "hatiska" kännslan. För sen kommer sommaren, och allt blir så jävla aweome igen!
 
I'm OUT! 
 
Puss & Kram
Vardag | |
#1 - - pauline:

<3 <3

Upp