I'm too creative, so I can't even be creative in this uncreative world!

What the fuck happend...? Jag skriver ett inlägg på min blogg for no reasone! 
 
Fråga mig inte varför, men hej? Under den senaste tiden har jag inte ens skrivit ett ända betydelsefullt ord här, jag har bara lagt upp mina foton som jag har tagit, eller ja några stycken i alla fall.
 
Jag har ärligt talat inget intressan att säga nu, precis som förut... men jag undrar, kanske bara skirva igen för att det är kul? Jag gillar att skirva, behöver lixom skirva av mig, typ som nu...
 
Nu går jag i tvåan, KUL! Tiden går så fort, första året i gymnasiet känndes som ett halv år, och om jag ska gämföra det med 9an, kändes 9an som 2 år! Saijk!
 
Jag har annars för andra gången i mitt liv fått mitt hjärta krossat av samma kille som förra gången, hjärtat krossat två gånger av samma kille! (haha) Så jag känner att jag behöver ta avstånd från det där med att vara kär i en kille, även fast det kan va sjukt nice ibland! Dock finns det en kille, vi är bara kompisar... men jag typ är i ett statie mellan att kanske kanske få känslor för killen, eller bara att vi kommer för bli vänner, och bli sjukt bra vänner. Men jag ska vänta och låta tiden ge mig svar på den frågan och förövrigt bara inte tänka på det, och kärlek och sånt skit trams! 
   Nej, så ska man inte säga, men så tycker jag ibland nu för tiden. Så tyckte jag aldrig förut, men nu gör jag det ibland! Rätt skönt att kunna tänka så ibland, man känner sig lixom lite mer "mogen". (tycker jag iaf)
 
Nu ska jag faktiskt ringa min kusin och fråga om hon kanske vill träffa mig? Vi får se, blir det ett jag eller nej? HaHa!
 
Puss & Kram //Becca
Annat, Tänker & tycker, Vardag | |
Upp