Vad kan jag mer begära

Efter alla dessa toppar och dalar i mitt liv...

"Allt är ett jävla helevte! Mitt liv är kaos... Jag är så jävla dålig. Jag vill bara försvinna! Orkar inte med mig själv!."    
   
 — Så har jag tänkt och känt så många gånger, för många gånger sen jag började 9an tills i början av sommarlovet 2013. Visst har mitt liv, så jag har tyckt varit ett rent helvete. Jag har varit så ledsen och mått så jävla dåligt. Jag har fott mitt hjärta krossat två gånger av samma kille. Jag har varit så förvirrad. Jag har inte kunnat vara mig själv. Och det jag aldrig trorde skulle hänta mig, har hänt mig.   Men något jag aldrig trode om det här var hur mitt liv ser ut idag. För tack vare all skit jag har tagit av andra, tack vare att jag har fått mitt hjärta krossat 2 gånger, tack vare att jag har gjort fel saker och att jag har mått så äckligt dåligt så är jag den jag är idag, och sen i mitten av sommar lovet vilket är snart 3 månader sedan, har jag mått förjävligt bra, och jag har tänkt typ precis det jag skrivit. Nu kan jag säga att jag mår bra, och jag mår bra tack vare all skit som har hänt mig! Jag är mig själv tack vare det här. Jag är säker i mig själv tack vare dessa två riktigt jobbiga år. Jag skulle fan kunna tacka alla som har fått mig att må dåligt, och jag skulle kunna tacka han som sårade mig så grovt två gånger...!
 

Så tack till er, för utan er hade jag inte varit den jag är idag, utan er skit så hade jag inte varit mig själv och känt mig så säker i mig själv. Jag hade inte känt mig själv och mitt liv hade varit så jävla tråkigt!

 
Sen säger jag tack till alla mina fina vänner som har stått berdvid mig när jag inte orkat med livet, och att ni fortfarande finns kvar! För utan er hade inte mitt liv varit så roligt och galet som det är nu!
 
 
Annat | |
Upp