Söndag morgon..!

Men det är ju ändå lov, så värför oroa sig!
 
Yess, vakna precis och om några timmar ska jag åka till hästarna och mysa med dom. Det ska bli skönt, en vanlig söndag bara. Eller nästan en vanlig söndag, jag kommer ju inte behöva ställa klockan ikväll, sportlooooov!
 
Och igår var det en rolig dag. Först så sov jag till 11, sjukt skönt. Sen dega jag runt hemma till typ 4a tiden då jag cyklade i väg och träffade Martin, och så cycklade vi till donken. Det blev ju lite av en träningspas då vi hela tiden skulle tväla om vem som kom först. Sen så drog vi till ica, för Martin skulle handla. Efter det drog vi hem till mig och sätt i min säng och garvade åt allt och inget! Sen drog jag ut och träffa Lina och Klara. När vi satt på skolgården så fick vi för oss att det va nån i skolan och massa annat, så vi blev skit rädd och sprang där ifrån. Sen träffade vi en kille med två undar utan koppel som började prata med oss, hundarna var små och sjukt söta.
 
Så min Lördags eftermiddag/kväll var fan rolig! Har man bra vänner med sjuk humor, är det det ända som behövs! Fast nästa lördag blir det annat, 18 års fest osv!
 
Puss & Kram
 
Jag och Martin.
 

Vardag | |
Upp