Hemma nu.

Tråkigt, men ändå sjukt skönt!
 
      Kom hem igår natt klockan halv 2, planet landade halv 1, det skulle egentligen varit framme å landat halv 12 men det blev strul så planet lyfte 1 timma senare än vad det skulle, vilket var segt, men jag överlevde! Flygresan var långtråkig, jag h hade en film att kolla på, vilket var This Is The End.
      Denna film var sjukt rolig och bra, men ändå så sjukt sjuk, helt jävla fucked up, men bra! Rekomenderar den om man gillar sjuk humor! (Vilket jag också gör.)
      Jag somnade 3, vaknade dock 10 och kunde inte somna om pga ont i halsen, men det är bra nu! Ikväll ska jag å mamma gå ut å äta, vi väljer bara något i centrum, för hon har jobbat. Jag hoppas vi väljer sushi eller indiskt, mums!
      Men nu ska jag fortsätta rensa garderoben och sedan städa lite hemma, jag lägger upp alla bilder jag tog med kameran senare idag eller imorgon.
 
Så länge, mobilbilder.
 
Puss & Kram
Vardag | |
Upp