Nyttig frukost var ett bra val.

Att börja morgoen med en god och nyttig frukost var bra!
 
       Fruktyogurt med Allbran flingor, mandlar torkade gojjibär och torkade blåbär i, plus en god kiwi! Härdan efter ska jag försöka så gott jag kan och göra sånna här goda och bra frukostar varje skolmorgon!
 
       
       Just nu sitter jag på min sista lektion, Foto 2. Vi ska mest prata och seda lägga in bilder som vi har tagit från veckan vi var i spanien. Rätt så segt, men inte ska jag klaga när det är fredag. Slutar 3 segt nog... och mer än hälfen av klassen som inte har foto slutade efter lunch.
       Innan jag åker hem ska jag åka till Berga och köpa hårfärg och en brununtan sol, som Emma i min klass tipsade mig om. Det är apotekets egna och den skulle tydligen var väldigt bra, kostar bara 70kr. När jag kommer hem ska jag mysa ner mig i sängen och kolla på Vampire Diaries!
       Men nu måste jag lägga mitt fokus på vad min lärare säger, hörs sen!
 
 
Puss & Kram.
Vardag | |
Upp