Låt det nu bli den bästa sommaren någonsin.

Jag längtar, jag hoppas och jag vill.
 
      Så som det ser ut nu, så jag har tänkt mig det så kommer denna sommar bi 100 gånger bättre än den förra. Faktiskt, den måste bli bättre än den förra! Detta är det sista riktiga sommarlov jag har, det sista sommarlovet då jag fortfarande är ett barn.
      De ända planerna jag har än så länge är att jag ska den 15-24 Juni åka till Pauline i Spanien. Efter det ska jag jobba de 3 första veckorna i Juli, sedan kommer Pauline till Sverige i slutet av Juli. Jag kommer också vara hos hästarna sjukt mycket. 
      Det känns redan som om det är för lite tid, men jag ska göra så jävla mycket kul och galet har jag bestämt mig för, och inte ha för många "Vara hemma och inte göra ett skit dagar". För det kommer va varmt och grön och SOMMAR! Så nu jävlar, för om 17 dagar är det sommarlov!
 
 

Text, Vardag | |
Upp