"Blogg renovering"

Kände för det, tål det eller dra :)
 
Jag var trött på det gamla så kände för att göra nått nytt med det, det blev fint tycker jag, passar bättre så här ju!
Idag har jag varit hemma från skolan, hostade så mycket, så kände att det var bäst att jag stannade hemma istället för att hosta på alla andra, man vill ju inte att folk ska tycka jag är äcklig.... Nej det bryr jag mig inte om, ärligt talat så kännde jag mig för dålig för att orka skolan.
Jag stannade alltså hemma (för er som inte redan fattade det), vilket resulterade i att jag blev galet rastlös och samtidigt väligt lätt retlig, och så var ju mamma ledig, så jag fick lite damp, men det var inget mer än så och vi skarattade sedan åt att vi hade dampat på varandra! :)
 
En gammal selfie, eftersom jag är så jävkla ful just nu! :)))
 
 
Vardag | |
Upp