För jag skrattar idag. Jag lever idag för i morgon är för långt bort.

Lovet börjar närma sitt slut, en vecka är inte långt. Men jag har hunnit med mycket hitils och har en del kvar att göra. Har faktiskt köpt lite nytt till garderoben, 6 nya fina tröjor och två par byxor. Det var egentligen tänkt att mamma och jag skulle hitta en vintetjacka och vinter skor till mig, men varken det ena eller andra hittade vi.
 
Men veckan har varit fin hitils! Och idag träffade jag Victoria, vi har inte sätts på rätt länge nu så det var riktigt kul att ses. Vi var lika cp som vanligt, alltid lika kul! Imorgon ska jag hinna gymma och sen åka till Täby för att köpa fake-blod m.m. Eftersom vi har Halloweenövernattning på ridskolan för alla barn så jag måste ju se läskig ut!
 
Puss & Kram
Vardag | |
#1 - - pauline:

Åh du måste berätta om övernattningen! Hoppas ni tog bilder! Eller om det är idag, ta bilder!

Upp