Nu har jag piercing i naveln!

Känns konsigt och ovant, men nice!
 
Hon som pierca mig och Frida (Frida känner henne sen innan och hon har piercat Frida förut) var jätte duktigt, hade sterila nålar och plasthandskar, och spritade av tången osv, så det va lugnt. Hon tog bara 250kr per person vilket är skit bra!
       Jag tyckte det gjorde ont, men bara en kort stund. Jag trodde inte det skulle göra så ont som det verkligen gjorde, men jaa... När hon hade satt i läkstaven och allt var klart gjorde det också ont, men det var inte så farligt dock blev jag typ yr och smått illamående direkt efter i typ 2 minuter, så sen gick det över! 
       Känns fett ovant att ha nått i naveln, men jag gillar det för det blev fint! Den har inte svullnat upp alls mycket nu, men jag vte inte hur det kommer vara de kommande veckan (veckorna). Just nu har jag kompress på, och har precis tvättat den med klohexidin. Det är milt och bra, sen kommer jag också svätta med saltlösning, för dte skulle tydligen vara bra!
       Jag var med Frida och hennes två kompisar en stund på dagen, sen har jag å Frida bara chillat hemma hos henne och garvat år fula piercingar och tattueringar rästen av kvällen! Så min lördag har varit bra och mysig! Är redan sjukt trött så ska nog sova om typ 1 timma, skööönt!
 
Hur min precing ser ut typ nu..
 
Puss Kram & Godnatt.
Vardag | |
#1 - - pauline:

Crayzee ju

Upp