Dödsriket.

Känner lite att min blogg har dragit till dödsriket för den är ganska död... Ha ha! Visst jag har uppdaterat med bilder lite till och från, men nu mitt i natten så känner jag för att skriva av mig lite. Det är det jag har min blogg till, lägga upp mina bilder och skriva av mig. Den som läsa vill läsa får! :)
 
I alla fall, sommaren börjar lämna Sverige, tråkigt. Men hösten blir också bra! Om 2 dagar kommer Pauline till Sverige, och stannar i ett år vad hon vet iaf. Hon kommer bo hos mig från tisdag fram till måndag då hon börjar sin skola, i Järna?!?! ( fett långt från mig :c ) Ligger utanför Södertälje. Det är en antroposofisk skola som heter Yip, om jag minns rätt? Det är då en 1års kurs, vill ni veta mer om kan ni googla! ;) Men det ska bli så kul att hon ska bo i sverige nu, så kan vi träffas mer än två gånger på året. Ska bli sjukt najs!
 
Annars är det så att jag inte går i skolan, tog ju studenten! Så just nu söker jag jobb, och har dessutom jobbintervju den 3 september. Hoppas supermycket att det kommer gå bra! Har även sökt en del fler jobb. Spännande, men också läskigt, och jag saknar skolan redan! Känns så fel och konsigt att en väldigt stor del av ens liv bara har lämnat en bakom sig?! Men nu ska jag blicka framåt och göra mitt bästa för att joina "vuxenvärlden". 
 
Min fritid kommer va sig lik, sjöberg och thaiboxning. Som vanligt kommer jag fortsätta både på thaiboxningen, och även på det undebara Sjöberg säteri! Det finns nog inget bättre än dessa två av mina intressen. Fotograferande ska jag försöka uppdatera lite oftare, men ibland tycker jag allt är fult och då går det inte att ta nån bild... hehe. Är också glad över min stabila skara med vänner, dem vet man att man har kvar och de är fan det bästa jag har! Kärlek till er! 
 
Men nu har jag suttit för länge så har bra ont i röven, så jag tänkte faktiskt lägga mig ner istället och sova! Ha det gött igelkött! ;)
 
Ni får en selfie för det är det jag kan bjuta på!
 
Vardag | |
Upp