November är en ganska dålig månad.

Som nästan varje år, så blir november den här månaden jag inte bloggar över huvud taget, förutom när jag skriver dessa typ av inlägg. Här, då jag alltid förklarar mig varför det inte kommer upp några bilder och varför jag tappar lusten av att blogga. För det är N O V E M B E R. 
 
November - tråkigaste månaden på året! Allt fint från hösten är borta, det har blirit mörkt som fan och man har inte vant sig vid det, man blir sjukt trött och det finns inget fint att fota! 
 
Men bortsätt från det så har jag i alla fall jobb ända fram till den 18e december. Vilket är sjukt nice, för pengar behövs, och det är kul att jobba på skolan med alla roliga barn! Även allt annat flyter på sjukt bra och jag mår bra! Jag ska även påbörja en utredning för bipolär sjukdom, eftersom det är det jag och vissa andra kan tro att jag har. Vilket ska bli skönt att tareda på! 
 
Nu väntar jag bara på snön, för då kan man i alla fall ta lite fina foton! Men så länge får det bli instagram bilder. På mig, och på när det var lite finare ute! Ses om ett tag! :)
 
 
 
 
Vardag | |
Upp