Slutet av sommar lovet.

Gör det bästa av det!
 
      Igår kväll träffade jag Vendela, vi åkte på upptäcksfärd i hennes bil, och muppade runt och hade bara allmänt roligt, sen sov jag över hos henne till idag. Vi har nu bestämt med Vendelas två killkompisar att vi ska se film på bio ikväll, en skräckfilm...
      Men nu först ska jag till hästarna och va där tills klockan 6, det ska bli mys. Ska mysa med dom och sen rida. Nu har jag ju ridit Måsen 3 gånger när Lena har varit med, men nu ska jag rida själv.. får se hur det går, det ska nog gå bra, dock kommer hon testa mig super mycket nu när inte Lena är med!
      Men på tal om filmen då, jag såg första filmen idag på morgonen, Purge heter den. Men tvåan verkar läskigare och det är den vi ska se ikväll... Det är däremot den typen av skräckfilm som jag inte är rädd för, det vill säga, film som faktiskt kan "hända på riktigt", alltså när det handlar om bara människor och inte zombies och annat övernaturligt. Jag hatar skräck som är övernaturligt, men är inte speciellt rädd när det kommer till sånna filmer som Purge och nu Purge 2 Anarchy så det ska bil kul att se den här filmen ändå! Tagga!
 
Purge 2 bilder.
 
Puss & Kram
 
Vardag | |
Upp