Hur bra är du egentligen?

Svara på den frågan åt mig till mig.
 
      Nu har jag jobbat min första dag på Kyrkan i Åkersberga, där jag också jobbade förra året. Jag gillar det stället, männsikorna är härliga och miljön får dig att tänka på jobbet och inte massa annan bullshit. Jag har tre veckor framför mig, det ska bli skönt att ha något att göra på dagarna och dessutom tjäna lite pengar! Sen kommer jag va i stallet på helgerna.
      Det är saker som har kommit som en chock, både bra och dåliga saker. Dom dåliga sakerna är den största chocken. Men ärligt, varför bry sig om massa bullshit och idioter när det är sommarlov?! Jag skiter i allt som är dåligt och inte går att göra nått åt, det slösar bara energi, det får fixa sig själv. Jag vill må bra, jag vill va men männsikor som gör min glad och som jag litar på!  
      Men nog om det! Sommar lovet är på god väg att bli riktigt riktigt bra! Låt det gå den vägen!
 
Min "fina" eller ska jag säga ascoola(!) jobb-outfit! 
 
Puss & Kram
 
Vardag | |
Upp