"Mitt nya nyttiga liv"

1. Jag har inget nytt liv.
2. Jag är nyttig på mitt vis.
 
Är vara nyttig för mig är inte att räkna kalorier eller att äta "rätt". Varför är rätt i situations tecken? eller som jag brukar kalla det vad vissa tillfällen sarkasmtecken, jo det är för att när folk säger äta rätt så menar dom att man ska följa någon sorts guide, och eller googla på internet om vad man ska och inte ska äta.
För mig att äta rätt och att va nyttig, är ju till en viss del att äta mindre salt och socker OCH mindre nötKÖTT. Det är alltid bra med en viss mängd av både salt, socker och kött. Men att bara minska på det gör dig mer nyttig! Och att jag går till donken eller liknade någon gång ibland gör mig inte mindre onyttig. 
När det kommer till träning, så gör jag det jag tycker är kul! Det är viktigt med träning, att det ska va kul. Efter träning ska man känna sig nöjd och det ska va skönt att ha tränat. Jag rider, vilket tränar ben, rumpa, bål. Jag springer intervaller i uppförsbakar, 2-3 gånger i veckan i ca 30-40 min, vilket träna ben och rumpa. Och ska komma igång med att gymma nu i veckan igen. 
ALLT detta gör jag för att jag tycker det är kul! Och visst är det också kul att bygga muskler och få resultat på sin träning! Det är ju en del av det roliga med att träna!
 
Träning ska va kul och stress fritt. :)
 
Tänker & tycker | |
#1 - - Pau:

Kan du ta reda på vilket datum du tar studenten? Jag tar den 12:e

Svar: 3 juni som jag har sagt till dig typ 3 gånger förut ;)
Rebecca Skogh

Upp