Då var allt förbi.

Nu har allt passerat, julafton, min 18årsdag, nyårsafton. Allt ligger bakom oss och 2015 är som vanligt lika oförutsägbart som alla år innan. Men vi kan alltid hoppas och säga att detta nya år ska bli bättre än det förra. Visst så är det många av oss som lyckas göra det så, men de flesta forsätter i sin vanliga takt och vanliga tempo.

Jag där emot ska göra en del nya saker. Till exempel som att börja på thaiboxning, sluta på ridskolan, ta studenten, börja jobba och förhoppningsvis leva livet mer än tidigare. Jag vill säga att nu ska detta år bli bättre, men jag vill inte lova mig själv nått som är så oförutsägbart. Det kan lika bra gå åt helvete! Men vad jag kan lova mig själv är, att oavsett vad som händer ska jag vara stark och vara mig själv.

Hoppas alla hade ett bra avslut på 2014, och har en bra början på 2015. Och ha en bra bakis-dag! ;) 

 

 

Vardag | |
#1 - - Aina Strand:

Vacker bild :)

Svar: Tack! :D
Rebecca Skogh

Upp