Nu är det min tur!

Just nu sitter jag i min säng, jag ska snart dra på mig mina träningskläder och åka å träna thaib. och när jag kommer hem igen, ska jag äta, dusha och sedan sova. Ordet sova sitter fast i mitt huvud, för när jag ska sova är det bara några timmar kvar tills jag ska vakna igen, för att ta på mig min studentklänning. För imorgon tar jag, Rebecka, studenten. Det är så obegripligt och kan fortfarande inte fatta det?! JAG ska ta studenten??? Jag är så glad och överlycklig, men också väldigt nervös och ångerfylld. Det är så blandade känslor så jag kan inte fatta at det faktiskt är imorgon, men så är det!
Vardag | |
#1 - - Anonym:

Vilken kämpe du är!
Nu är du äntligen klar - hela livet framför dina fötter!
Njut av din ungdom och av livet, lyssna på ditt hjärta och ta dagen som den kommer, jag lovar det löser sig alltid!
All lycka till dig och jag önskar dig en underbar studentdag!

Svar: Tack så mycket! :D
Rebecca Skogh

Upp