Otroligt glad!

Igår fick jag ett väldigt roligt och bra samtal. Ett samtal från rektorn på en skola i täby, där jag har via vre jobbat 3 gånger. Rektorn sa blandannat att har tycker att jag har varit jätteduktigt med barnen, men också att han vill att jag sak få fast anställning på skolan! Jag tacka självklart ja!
 
Alltså att gå från timanställd på ett företag som vikarie, och bara några veckor senare få fast anställning på en friskola i täby?!?! Jag är så otroligt glad över detta! Att jag ska fått denna turen och möjligheten! Så otroligt kul!
 
Det ska även blir sjukt skön att ha ett schema på vilka tider jag kommer att jobba, och att bara åka till ett och samma ställe. Istälelt för att gå upp på morgonen och sitta och vänta tills någon ringer, och sedan stressa iväg till en plats och skola man aldrig varit på. 
 
Är så glad och tacksam över detta!
 
Bild från igår när lyckan var enorm, så jag kramade katten i stundens hetta, haha! 
 
Vardag | |
Upp