Livet rullar på!

Som jag skrev förra veckan, jag ska på arbetsintrevju. Det tog den bra vägen ut och jag fick jobb!!! Ska nu på onsdag på den obligatoriska vikariekursen, för att få börja jobba som lärarvikarie på skolor runt om, i mesta dels Täby och Åkersberga. Jag ser fram emot detta så mycket, det ska bli så kul! Det är lite svårt att visa hur glad jag är i text, men tro mig jag är överlycklig! Jag ska dessutom jobba varje måndag, ett tag fram över på Sjöberg. Då jag kommer mocka boxar och har eftermiddags inläppet och fodringen. Vilket också är hur bra som helst!
 
Ja, som rubriken lyder, livet rullar på, det gör det verkligen och jag är så glad över att det går så bra! Jag är just nu i mitt liv där jag sitter på en vändpunkt, då det anntingen kan gå superbra för mig eller åt helvette. Just nu har det börjat luta åt det bra hållet och jag hoppas att det fortsätter så. Men, peppar peppar, ta i trä.
Allt funkar bra just nu, jag är glad för det! :)
 
 
Vardag | |
Upp